Belastingaangifte hulp

Vacature aangifte medewerker

Privacy Policy

Home »
»

ACP – Belastingservice | Belastingaangifte

Beste ACP-er,

Welkom op de pagina van de ACP Belastingservice. Ook in 2022 krijgt u als ACP-lid de mogelijkheid om uw belastingpapieren in te laten vullen door een van de professionals van belastingaangifteshop.nl. Vanwege corona worden in 2022 alle consuls telefonisch gehouden, behalve in ons kantoor in Baarn, daar kunt u fysiek naar toe. De datum van deze dag vindt u in het overzicht als u de plaatsnaam Baarn kiest.

In maart worden verspreid over de regionale eenheden deze telefonische consuls georganiseerd. Om deel te nemen kunt u zich aanmelden op de datum en fictieve locatie van uw voorkeur via onderstaande knop afspraak maken. Wij hebben gekozen voor deze aanpak zodat, mocht u eerder hebben deelgenomen aan de Belastingservice, u geholpen wordt door dezelfde belastingconsulent. Mocht u op de betreffende datum toch verhinderd zijn, dan dient u dit minimaal 3 werkdagen van tevoren aan te geven. U kunt dan mogelijk nog inschuiven bij de andere geplande dagen.

Afspraak maken voor ACP Leden

Kosten + betaling

Voor het invullen van inkomstenbelasting betalen ACP-leden € 20,00 voor een aangifte voor 1 persoon en hetzelfde bedrag geldt ook voor een aangifte voor lid + partner. U wordt vriendelijk verzocht dit bedrag ad € 20,00 vooraf te betalen via iDEAL of bankbetaling. Tarieven voor overige fiscale werkzaamheden waar u gebruikt van wilt maken: zie hieronder bij extra dienstverlening.

Leden die te maken hebben met grensarbeid, of een C- of M-biljet moeten indienen, verzoeken wij nadrukkelijk niet via deze agenda een afspraak te maken, maar via de volgende link https://www.belastingaangifteshop.nl/contact/hulp-bij-belastingaangifte/. Voor het opstellen van deze biljetten gelden onze normale tarieven minus de ACP-korting.

Brief van de Belastingdienst

Net als vorig jaar werkt de Belastingaangifteshop met VIA (vooraf ingevulde aangifte), indien u dit aangeeft bij het maken van de afspraak. Het voordeel hiervan is dat enkele zaken al juist zijn ingevuld en er daardoor achteraf minder aanpassingen gedaan hoeven te worden. Indien u uw aangifte met een VIA wilt laten indienen, ontvangt u van de Belastingdienst een brief met daarop een code. Deze code geeft u tijdens het telefonisch consult aan de Belastingconsulent.

Checklist

Wij verstrekken u ook de checklist met benodigde gegevens ten behoeve van het opstellen van uw aangifte(n) over 2021. Wilt u deze doorlopen en de benodigde documenten die u hierin tegenkomt klaar leggen voor de afspraak, als ook de aangiftebrief die u (in de meeste gevallen) van de belastingdienst ontvangt. Let ook op dat u uw politiepas c.q. legitimatie en de afspraakbevestiging bij de hand heeft. De checklist kunt u hier vast ophalen: Checklist IB 2021.

Extra dienstverlening

Ook kunnen wij u helpen met overige belastingzaken als toeslagen, wijziging voorlopige aanslagen, en dergelijke. De kosten voor deze diensten treft u hier aan.

Locatie vol of geen geschikte datum? Neemt u dan aub contact met ons op bij voorkeur via email: info@belastingaangifteshop.nl of via het mailadres van uw Belastingconsulent als u altijd dezelfde consulent heeft (indien u geen email heeft kunt u bellen naar 0900-1100999).

Afspraak maken voor ACP Leden

© 2022 Belastingaangifteshop.nl. All Rights Reserved.